Merhaba sevgili anneler 🤍
32 aylık kızım var saçları çok az çok güçsüz tüy gibi kafa derisi gözüküyor ve hiç kolay uzamıyor ara sıra uçlarından almamıza rağmen. Çocuk doktoruna gittim cildiyeye gittim fayda bulamadım. Bu konu hakkında bilgisi olan paylaşabilir mi 🫶