Trilece canım her bebek bir değil evet bu aya kadar başını tutması beklenir ama illaki istisnalar olacaktır belki boyun kasları daha gelişmemiştir nöroloji ye muhakkak git bişey çıkacağını zannetmiyorum bence zamana ihtiyacı vardır
Bu güvenilir bir doktorun anneye verdiği cevap okumanı tavsiye ederim
Bu ayda bebeklerin kafasını dik tutabilmesini bekleriz ancak her bebeğin gelişim hızı bir diğerinden farklıdır. Kafa kontrolünü sağlaması için kızınızı yüz üstü yatırarak karnının üzerinde yerden yükselmesine yardımcı olabilirsiniz. Bunun için kızınızı yerde yüz üstü, bir battaniye üzerine, yatırıp siz de karşısında yüz üstü uzanın. Ona doğru ilgisini çekecek bir oyuncak ya da küçük yumuşak bir top yuvarlayın. Kızınız topu takip ederken kafasını dik tutmaya yarayan boyun kaslarını da güçlendirmiş olacaktır.
Ancak daha önce de belirttiğimiz gibi her çocuk kendi gelişim hızında gelişir. Bu yüzden bebeğinizi etrafınızdaki diğer bebeklerle kıyaslamak yerine kendi bebeğinizin yaşından beklenilen gelişim basamaklarını tamamlayıp tamamlamadığını takip etmeniz faydalı olacaktır.