HamzaKartalMoms Nehirellam Bende Green clean deterjan yumuşatıcı leke çıkarıcısını emzik biberon emzik temizleyicisini kullanıyorum içeriği doğal en temizler arasında
pogacayanakk Geren clean kullanıyorum çok memnunum kokusunu da çok beğeniyorum lekeleri de güzel çıkarıyor
orguormeyisevenanne Nehirellam Baby me sıvı çamaşır deterjanını kullanıyorum hiçbir sorun yaşamadım şimdiye kadar ondan önce de Life Granül sabun kullanıyodum ondan da memnundum
Denizzz88 Nehirellam green clean kullanıyorum oğlum doğduğundan beri ve alerjik bi çocuk ama hiç sıkıntı yaşamadık çok memnunum çünkü organik doğal bi deterjan. Dalin kullanmayın içeriği değişmiş artık onun hiçbirşeyini önermiyorlar
birfincantuzruhu Nehirellam duru granül yada dalan granül kullanıyorum doğduğundan beri oğlum 26 aylık instagrama mühendisin oğlu diye Bi sayfa var içeriklerini inceliyor ordan bakıp kullamdıö hiç sıkıntı yaşamadık
ebru46-46 Nehirellam sakiin o yanlisi yapmayin ozellikle bebek yagi kullanmayin bende oyleydim dalin deterjan uni baby falan kullanirdm bebegimin cikdi pul pul olunca hastaneye goturdum egzama cktii dikkat edin yesil sabun tozuyla yikiyorum dogal
Berfs10 Nehirellam doğumundan beri ıncıa kullanıyorum temiz içerikli olduğu için benim bebeğimin cildi de hassas herhangibir problemle karşılaşmadık
Tugceozcetin128 Nehirellam green clean,kullandığınız çamaşır deterjanları organik değil ve bu konuda gerçekten organik olanları kullanmalisiniz
Efulim53 GREEN CLEAN içeriği en temiz sıvı deterjan en güzeli,dalin gibi markaların içinde aşırı kimyasal var hiç tavsiye etmem
Minnacksevdack Nehirellam dalinin tüm ürünlerinden uzak durmanızı tavsiye ederim fazla kimyasal barındırıyor. Ben siveno kullanıyorum. Hiç sorun yaşamadım şükür 🌸
omerbebek Nehirellam uni baby yenidoğan kullanıyorum ilk günden beri. Ama bebegımın cildi çok kuru doktor bioderma atoderm kullanmamı söyledi. Malum kıl gel sureklı kalın uzun şeyler giyiyorlar artık belki sizinde ondan kaynaklı olabılır
tavsanuykusu Nehirellam dalin kullanıyordum ama artık memnun değilim hem köpürmüyor hemde temizlemiyor lekeleri o yüzden dalan roxiyi önermişlerdi ondan aldım deniycem bakalım kullanan var mı arkadaslar memnun kalan
Acabaymelike Nehirellam bütün kullandığınız ürünler kozmetik içerikli doğala yönelmeniz gerekiyor ayrıca bebe yağı çok zararlı onun yerine losyon kullanabilirsiniz bence
boncugunannesiiiii Nehirellam canım uni baby de dalin de içerikleri kimyasal. Naturalive instagramdan bak içeriğinde tek bir kimyasal bile yok ben uzun süredir kullanıyorum çok memnunum.