hilalmine merhaba, ben de yaşadım. İlk bebeğim benim de. Şu an 6aylık. O zamanlar bebeğim çok gazlıydı. Onu yeme gaz yapar , bunu yeme gaz yapar dediler ve ben neredeyse kahvaltılıkla beslendim. Bu da sütümün kalitesini düşürdü ve su gibi oldu. Size tavsiyem herşeyi yiyin. Baktım ne kadar dikkat etsem de gazı kesilmiyor ve ben herşeyi yedim. Protein alımına dikkat ettim. Kırmızı et , tavuk, yumurta, yoğurt, peynir vs. Ondan sonra sütümün kalitesi arttı ve yoğunlaştı. Ben de bebeğim de daha rahat bir emzirme süreci yaşadık.