Damlatahaata aliMommy nasıl kustu ağzının kenarındanmı altı yoksa fışkırarakmı yoğurt kesmiği gibimiydi bunlar reflü belirtisiymiş yada üşütmüşte olabilir
aliMommy Ozgenur45 hayır canım bu aralar çok huzursuz dişten dolayı olabilir mi diye düşündüm ama bilmiyorum dış yapar mi aceba çok korktum
Bisaniyebakarmisin Puskurerek kustuysa eğer skinti diye okumuştum. Hem puskurup hemde aşırı duraganlastiysa hali tavri daha da skinti. Belki elini ağzına sokmuştur annesi sen görmedin. Kizim 5 aylık ama ara ara kusar . P uskurerej değil ama
kaganannesi Üşütmüş de olabilir ben soğuk yoğurt vermişim bana gore soğuk değildi ama işte bilemedim baya kusmuştu