Sermincev ben de kızım 2-3 aylıkken akşam 6:30-7 gibi gece uykusuna yattığı için üzülüyordum. Çok uyuyordu, temiz hava aldırayım, etrafı göstereyim, yakınlarımıza gittiğimizde biraz uyanık kalsa da insanlar sevgilerini gösterebilseler falan diye üzülüyordum. Doktora gitmiştim çok uyuyor diye. 8.aydan sesleniyorum; artık uyumuyor😂 gece uykusuna yatırdıktan sonra dışarı bile çıkartıyordum uyanmıyordu. Şimdi evde sessiz sinema oynuyoruz eşimle bebek uyanmasın diye😂 ah biz anneler her şeye üzülüyoruz, takıyoruz 😂 siz bebeğinizi herkesten iyi bilirsiniz başkalarını takmayın. Bebeğinizi kıyaslamalarına izin vermeyin.