4 ay 19 günlük ikizlerim uyku gerilemesi bende yaşamadım ama huysuz değillerdi huysuzlaştılar kendi hallerinde takılabiliyolardı şimdi hep beni istiyorlar iştahları iyiydi o geriledi bide atağa hastalık eklendi bide bide 4 ay aşısı bittim ben bu ay Allah herkese kolaylık versin . Bence en zor ay 🥺