Kbra5575 Kızlar ek gıdaya başladım 5 aylık oldu bebeğim benim gibi başlayan var mı neler veriyorsunuz ☺️
Rabiaeser Kbra5575 4-4 buçuk aylıkken basladım 😌😌çorba kahvaltı içinde yumurta sarısı pişmiş bebe bisküvüsü tuzsuz tereyag labne peynir ve kendi maması bunları karıştırıyorum çorba içinde sebze bugün yogurtlu çorba yedirdim 😂😂şimdi 5 aylık 😂😂
ayseberberk Sadece anne sütü mü alıyor bebekleriniz yoksa mama veriyormusunz, biz sadece anne sütü , şimdiye kadar patates ve havuç denedik 3 er gün, yarın kabağa geçeceğİz kabak bitince de yoğurt
Kbra5575 Rabiaeser valla doktorlar 6 Aydan başlayın diyorlar ama biz mamayla besleniyoruz o yüzden ek gıdaya geçtim . Maşallah hersey yedirmişsin 😂
Guldas Biraz erken başlamışsınız ek gıdaya ecele etmeyin. Doktorumuz erken ek gıda iç organları yorar dedi. Ben 6 aydan sonra geçtim ek gıdaya.
tczehra ben ilk 6 ay anne sütü ve aptamil mamadan vermiştim, erken ek gıdaya başlama demişti doktor bize