Oğlumun bugün keyfi gayet yerindeydi akşam 7den sonra çok huzursuzlandı, normal vücut ısısı 36.4 o civarlarda. Yarım saat kadar önce kalktı ve çok ağladı ateşi 37 çıktı alnı sıcak belli evet 37de normal yine hasta olmasından korkuyorum yükselirse diye. 2 dişimiz var ve üstelere bakayım dedim acaba diş mi damakları şiş. Merak ettiğim şey 2 diş çıkarttığında da aşırı huysuzdu ama ateşi yoktu. Bu sefer diş çıkarırken ateşi çıkabilir mi? Yani her diş çıkarırken aynı şeyler mi oluyor. Umarım anlatabilmişimdir, neredeyse yeni hastalık geçirdik tekrarlamasından korkuyorum.