Bende daha öncesinde ertesi gün hapını kullanmıştım ve adetimin erken başlamasına1 ayda 2 kere adet görmeye ve daha yoğun gelmesine sebep olmuştu kadın doğum doktoruma başvurdum bu hapı kendi isteğime göre kullanmamam gerektiğini hormonları etkilediğini söyledi hapı kullandiktan sonra 4 ay boyunca adetim düzensiz bir şekilde geldi korunma için kesinlikle bu hapı önermiyorlar yinede doktorunuza danışmalısınız