Mervemrahtaha Kızlar doğum yapalı 52 gün oldu çok afedersiniz akıntım uzun süre önce sarıya döndü ama hala kesilmedim ara ara kasıklarım karnım falan ağrıyor ama rahim kendini toparliyordur diye onemsemedim az önce de hafif kan geldi normalmi yoksa bir kontrole gitmelimiyim?
Selvi30 Mervemrahtaha 40 da bitmiş bence bir doktora görunun rahim de yaranız olabılır bende var ordan biliyorum
MHMA Mervemrahtaha 40 kontrolüne çağırmadı mı doktorunuz? Beni çağırmıştı bendede sarı akıntı vardı fitil verdi 6 günlük sonra kesildi akıntı.
snyck Mervemrahtaha 5bucuk ay oldu sarı akıntı kesilmedi hala smear yapıldı bir sıkıntı yok fitil verdiler kullanmadım burda yazılanlara bakınca kullansam geçecek demek ki bende adet mindegil mi bilmiyorum 2 kez kısa kanamalar gördüm birşey yok denilince oluruna bıraktım
Mervemrahtaha Selvi30 24 günlüktum gittigimde bakıp hiç birsey yok demişti ama yine bir gideyim en iyisi
Mervemrahtaha MHMA hayır çağırmadi ama ben 24 günlüktum birden gece kanamam oldu adet kanamasi gibi endişelendim gittim hiç birşey yok kist miyon hic birsey tertemiz ilaç bile vermeye gerek duymuyorum normal adet kanaması demisti