Dlrkrm Lazere gitmeye başlayacağım önümüzdeki ay. Emziriyorum. Lazere gitmeden uyusturucu krem sürdünüz mü? Emzirmede sakıncası var mi?
Emir_mom Dlrkrm lazere gitmeden önce sprey kullanıyorum hassas bölgelere eczane ürünü sormuştum bebeğim 1 yaşını geçtiği için sorun olmaz dediler.
Show_must_go_on Dlrkrm Lazer acıtmıyor hiç yani dayanılmayacak bir sızı değil zaten gittiğim güzellik merkezi o tarz kremleri önermiyor dökülmeyi etkiliyormuş
Dlrkrm Cnrgcr benim de canim tatli degildir dayanırım diye düşünüyorum ama cevremde cok aciyor krem sur diyenler oldu. İlk seansi deneyeyim olmadi belki benim de acimaz
Cnrgcr Dlrkrm kişiden kişiye değişir tabiki ama ben de ihtiyaç duymadım eltim de gidiyor şimdi o da kullanmadı bir şey
Msl_bade28 Dlrkrm bende gidiyorum 6 aylık bebeğim hiç uyuşturma için bir şey kullanmadım zaten gerekte olmuyor ama gideceksen hastaneye gitmeni tavsiye ederim bir hastanenin lazer bölümü oluyor tabi yine tercih sizin
Denooomii Msl_bade28 tüm vücut mu gidiyorsun lazere koltuk altı önermiyorum dediler bana sütemi geçiyor bilginiz varmi
minnosanne0 Dlrkrm acı değilde sıcaklık yakıyor söyleyince düşürüyorlar zaten 1 2 seansta alışıyorsun. Jel kullanmadan yaptıracak san genital bölgeye jel sürelerinide isteyebilirsin ben öyle yapıyorum.
sonsuz17 Elizaninanasi01 önerileriniz varmı soprano ice hastanede yapılıyor iyi mi sizce biter mı tamamen
peanutbutter Dlrkrm ben uyuşturucu krem kullanmadım. Gerek olmadığını söylediler. Soğutucu ile yaptıkları için zaten acımıyordu.