Eylulunannesi55 Günde durup 40 gün olmadan tekrar baskayıp bi hafta sürmüştü. 2-3. Ay aralıgında oldum daha olmadım adet 4+15 günlük suan bozukluk olabilir mi düzenli olması şart mı adetin
Cnrgcr Eylulunannesi55 değil hormonlar anca toparlıyor kendini benim de öyle doğum öncesi gün bile geçmezdi çok düzenliydi 5 aylık bebeğim daha düzene binmedi bi erken geliyor bir geç