Farketmez normalde sallayarak uyuturdum eşim sağolsun yatağına bırak uyur dedi başta istemedim uyumaz ağlar dedim eşim çok kararlı ve nettir bu konuda. ilk bir kaç gün yatağına bıraktık biz odada bekledik biraz oynadı önce oyalandi sonra ağlamaya başladı karismadik sonra bı baktik uyudu.diger günü daha rahat geçti sonraki daha da rahat. Yavaş yavaş oldu yani. Şimdi yatağına birakiyirum çıkıyorum kendisi uyuyor.