tugbaiklkm Kızıma sesleniyorum bu ay nedense gözlerime bakmıyor sürekli gözleri baksa birseyde ya yerdeki bir oyuncaktw ya kumanda da ya ev terliginde sesleniyorum bagirarakbakmiuor bana ya bir sorun yoktur umarım sizce?
Show_must_go_on tugbaiklkm 10 aylık kızım 1 aydır resmen dalga geçiyor benimle 2-3 gün düşünmekten kafayı yemiştim taa ki seslendim adını bu sefer 3-5 defa üst üste seslendim kafamı eğip bir baktım ki gülüyor ben adını söyledikçe şuan bunu oyuna çevirdi adını söylediğim an emekleyerek çığlıklarla kaçıyor benden. İnşallah sizin bebiş de oyun yapıyordur siz ara ara deneyin yine seslenin
tugbaiklkm Show_must_go_on herkesin kucağına gider beni görmese ağlamaz bensizde yasayabilirr yani kızım bundan dolayı bir sorun var duyebilirmiyiz
Show_must_go_on tugbaiklkm Daha 8 aylık merak etmeyin 9. Aya yaklaştığında o atak haftası işe beraber yapışacak size yani yanlış da yönlendirmek istemem ama benim kızımda aynı hiç umrunda değiliz gider yabancılara falan aramazda beni ama özellikle 10 gğndür falan paçama yapıştı kaldı babasına bile gitmek istemiyor yani dönem dönem değişecek bence telaş yapmamalısınız