Aliveannesi96 😂 olacağı varsa oluyor canım stres yapma sakin ol test de yapma çünkü regl isen eğer çift çizgi de çıkabilir kan testi yaptır en doğru yöntem o. Ama bir arkadaşım da 2 aylık hamileyken testte çıkmıştı biz şok olmuştuk regl olmuyor diye kız 2 ay sürekli kan tahlili verdi hep negatifti sonra pozitif çıktı ve 2 aylıktı 😂 ben ve garip çevrem
Bu arada bi gariplik daha söylim bende 9 ay kız dediler doğumda oğlum oldu 😂😂 biraz gülümseteyim dedim