Maser17 benimki de ateşli ve huzursuz :( gece 2de artık bayıldı yattı yani. Şimdi yine huzursuz. Emerek uyuyan bebek şimdi memede ağlıyor kucakta uyuyor. Sabah iyi yine. Halsiz. Akşamları yorgun huysuz huzursuz :( amaaan ben de pişman oluyorum hep. Sonra olsaydı daha kötü olacaktı şimdi böyle atlatsın diye kendimi avutuyorum