Bende aynıyım. 2,5 aylık olduk. Kolik bebek. Ağlama krizleri tutuyor hep ve o ağlayınca ister istemez ben de stres oluyorum. Ne kadar zorlasam da kendimi elimde değil bu. Dışarıya hastahane dışında çıkmıyoruz. Havalar soğuk zaten dört gözle yazın gelmesini bekliyorum. Inşallah yaza kadar cok daha rahat oluruz 🙏🧿🍀