benim kızım üç aylık gözünün altında var gözüne degcek gibi oluyor bazen aglayınca şişiyor bazende soluk oluyor 😞 göz doktoruna götürdük suan bi sıkıntı yok dedi bir aylıkken. Ama şişmeye devam ediyor ilaç tedavilerinden korkuyorum cocuk doktoru bi tedavi vermedi gözünde olup geçen var mı