Olimbonii benim görümcemin kızının yüzünde var. Eğitim ve Araştırma olan devlet hastanesine 3 aylıkken gitti. Niye daha erken getirmediniz demişler. Tedaviye başlandı yanlış bilmiyorsam tansiyon ilacı gibi bir şey sabah akşam aynı saatte veriyor. Yüzündeki lekenin kızarıklığı gitti, küçülmeye başladı. Rengi soldu 2 yıl bu şekilde kullanacak süreç maşallah çok iyi gidiyor