Benim oğlum doğduğunda resmen uyuyor gibiydi kordonu kestikten 2 dk sonra ağladı cimciklediler su an da motor gelişimleri normal sadece henüz konuşmadı yine kafama takıcak bişey buldum bizim gibi olan var mı doktorlar sonrasında hiç bişey demedi gayet normal dedi bebeğime