Alt dişler çıkmıştı şimdi 9.5 aylık üst dişler çıkıyo sanırım aynı huzursuzluklar gece uykuda inleme. Gözünü açıp uyanmıyoda ama sadece inliyo. Calpol içirdim az bir mamaya katıp. Deminde diş jeli sürdüm. yine inledi ağladı. En son soğuk havucu bastırdım diş etlerine sanırım iyi geldi sustu. Diş olduğuna emin olduk. Geceleri neler yaptınız inleyip ağladığında ? Anlık yapılan şeylerden bahsediyorum.