Ozgeruya bandırık da diyoruz esprisine:) Menemen gibi düşün, yazdan yaptığımız domates kavanozundan tavaya istediğin kadar koy yağla kaçır daha sonra yeşil zeytinlerin çekirdeklerini çıkarıp her bir zeytini dörde bölerek bir avuç kadar doğranmış zeytini de ekleyip kavurun en son tuz ve biraz bol karabiber afiyet olsun