Bebegimucizem Normal mi kızlar ? Burda hep okudugum ilk sağımda az çıktığı sağdıkça artacağı. Öyleyse bile ne zamana kadar böyle az az gelecek
yea Bebegimucizem biz de meme reddi dönemindeyiz sanırım. Memeyi almıyor. Zorla tutturuyorum bu sefer süt gelince çıldırıyo yutamıyo boğulcak gibi oluyo. İlk sağdığımda çok geldi şimdi emmedikçe az sağabiliyorum
Fgnt Bebegimucizem canım benimde ilk sağında 30 çıkmıştı hatta ağlamıştım sütüm yokmuş diye.ama inan 1 haftada 60 cc ye çıkardım sürekli su içtim sağdım içtim sağdım güzel gidiyordu bir ara zaman bulamadim sağmadıkça azaldı.sakin ara verme 3 saatte bir kesin sağ
Bebegimucizem Minebasturk97 senin daha yeniymiş canım ben bebeğim emmiyor diye cok strese girdim bilmyorum azaldı mı süt anlamıyorum
Bebegimucizem yea ne zamandan belli sağım yapıyorsunuz acaba normalde sağınca çoğalır diyorlar ama. Bir de bebeğinizi zorlamayın almayıp ağlıyorsa sarılıp kucaklayn sakinleşsin yoksa tamamen sizi emmekten vazgeçer 😏
yea Bebegimucizem bir kaç gün sağdım. Tek göğsüm 150cc ile başladı 80e kadar düştü. Şimdi tekrar emmeye başladı. Arttı sütüm çok şükür
yea Bebegimucizem 3 aylık. Galiba tamamen bırakıyor memeyi 😞 uykuda bile almadı. Yazık oluyor sütüme 😞
Bebegimucizem yea bizimde öyle basladı canım uykuda bile yediremiyordum 😔 sağ pes etme bugun her sağımda iki yemek kaşığı anca çıktı benim sütüm 😑