2811uraz
Şöyle bir endişeye kapılıyorlar: O yer bir kere kesildiği, tekrar dikildiğii zaman tutmaz diye. Halbuki öyle bir şey yok. Biz genelde ekstra bir durum söz konusu değilse, sezaryen izi daha önceden nerede yapılmış ise, o yatay kesi nereden yapılmışsa, aynı yerden açmayı tercih ediyoruz. Tabii ki bunun istisnaları var.