Smnuralmdar Kızlar ne yapabilirim ek gıdaya yeni geçtik sayılır bundan oldu diye düşünüyorum ama suan geç vakit oldu uyuyamıyor uykudan uyanıyor ne yapacağımı bilemedim
Nereleregidem Smnuralmdar ikinarak uyanıyor dimi…benimki de ilk naslarda öyleydi su iciriyor musunuz? Ben su icirmeye başlayınca ve yemeklerine birkac damla zeytinyagi ekleyince gecti
Elika00 Smnuralmdar bir çay kaşığı zeytinyağı içir varsa totoyu biraz elinle açıp püskürtmeli şişeye kantaron yada zeytinyağ koy fıslat biraz içeri de girsin yani totodan. Ben hep öyle yapıyorum hem hiç pişik olmadı hem zorlandığı zaman çok rahat yapıyor. Ve mutlaka su içir
Elizkusannesi26 Smnuralmdar yaptığınız herşeyim içerisine bir çay kaşığı kadar zeytinyağı koyun düzeliyor ve bağırsakları alışıyor ek gidaya
mmtymn Smnuralmdar dr bize enjektöre zeytin yağı çek makattan sık dedi çok zorlanırsa dün ilk defa yaptım hemen yaptı sizde deneyin isterseniz
Smnuralmdar Nereleregidem aslında suyumuzu içiyoruz zeytinyağını sevmedi yemekte bile kokusunu alınca yemiyor
Eliz13 Bı gece önceden gün kurusu kayısıyi suda bekletin sabah 1 tatlı kaşığı yulafu 1 çay bardağı suda pisirin 3-4 dk içine kayisiyi da atın oda pissin en son blenderdan geçirip yedirin hemen yumuşatıyor
Smnuralmdar Size yazarken sonunda ıkınarak kakasını yaptı kaç gündür neler çekti güzel kızım. Şimdi de mışıl mışıl uyuyor