Misafir00206 Iyi aksamlar kızımın 2 -3 gündür yattığı zaman yüzü soğuk nedense :( Oda sıcaklığı 21.5 22 derece arası. Biraz öksurugumjz var gribi acaba oyuzden mi soğuk bilemdim :(
Elika00 Misafir00206 hayır canım uyurken normal yüzü soğuk olması çoğu bebeğin soğuk olur açıkta kalan yerleri merak etme. Göğsü karnı sıcak olsun enseden de anlarsın. Yoksa eli yüzü soğuk olabilir
Habibetlppp Bende böyle bi post açmıştım benim kızımın da uyurken yüzü çok soğuk değil ama ılık oluyordu oda sıcaklığı gayet iyi vücudunun diğer yerleri normal sıcaklıkta şimdi pek takmıyorum yani
Misafir00206 Elleri ensesi sicak bi yüzü soğuk bende stres oldum 2 gecedir qcaba rajatsiz diyemi öyle bilemedim hic :(