Nidaglryz benim bebisim de 52 günlük, sütüm kilo aldırmadığı için doktorumuz hipp 1 combiotik organik mama verdi. Fiyatı 179 tl. Kilo alımı iyi şuanda memnunuz 👍🏻Siz bence doktorunuza danışmadan mamaya başlamayın. Biberona alıştı mı memeyi alması zorlaşıyor cünkü. Kilo alımı yavaşsa veya azsa doktor zaten mama verir mecburen