Kızımın genital bölgesinde kaşıntı vardı doktor idrar testi istedi hemde idrar kültürü o gün idrar yaptırmadık evde yaptırırız diye düşündük o zaman da uyudu uyurken yaptı saat de geçti cumaydı günlerden. O idrarı aldık ama pazartesi vereceğim o idrar olur mu özelliği gitmiş midir pazar günü tekrar yaptırıyım mı bilmiyorum zor da yaptı idrar torbasına bı bilgi verin