momybaby arkadaslar uyku icin çocuğuna baybay damla kullanan var mı acaba. zarari var midir bilgisi olan yazabilirse cok memnun olurum.. isin icinden cikilmaz durumdayim artık perisan haldeyim. kendimi camdan atasim var..
Atahaninannesipnr momybaby sağlığa bı zararı yok olsa doktorlar onermez ama sadece uykuya geçişi kolaylastirio
irva momybaby Uzun süreli kullanımda bağımlılık yapar.Uyku için ideal değil sadece uykuya geçişi kolaylaştırıyor ama deliksiz uyku vermez.Ayrıca bünyeye zararlı.
gunbaharrrrr momybaby ben kullandım bebeğim 9 ay 27 günlük 1 hafta dur kullanıyorum uykusuzluktan ölmemek için ama bize pek faydası olmadı gece yine saant başı uyaniyor bu bebek ne zaman duzelecek bilmiyorum
Esra26 momybaby çok bilen annelerimiz başlığa doluşmaya başlamış bile. Kendilerinin tıp diploması varsa saygım sonsuz. Şayet yoksa “sağlığa çok zararlı kullanma” diyebilme cesaretini nerden buluyorlar bilemiyorum. Uyku problemi olan bebek ne demek ben çok iyi biliyorum. Sizi de anlıyorum ki çare aramak için buraya yazmışsınız. Size nacizane tavsiyem doktorunuza danışın, doktorunuz ne derse o şekilde ilerleyin. Buradaki annelerin engin bilgileri(!) bitmez yoksa…
Esra26 momybaby bu arada ben de bebeğime kullandım, uyumadan yarım saat önce verdim. Uykuya geçişini kolaylaştırıyor, uzatma konusunda bir fayda görmedin ki zaten böyle bir vaadi de yok ilacın, umarım sağlıklı uykularınız olur🌺