Umarım korktuğunuz gibi değildir ama olurda öyleyse bile evladınız için savaşıcaksınız. Benimde serebral palsili bir kızım var. Benim hem yaram hem yara bandım. Anne babası olarak onun hep yanında olup onun mutluluğu ve sağlığı için savaşıcaksınız. Yinede umut ediyorumki o hastalığa sahip değildir 🙏🙏🙏 İstanbul da Prf Dr Burak Tatlı var. Benim kızımında doktoru. İstanbul dan taşındığımız halde kontroller için gidip geliyoruz. Türkiye de en iyisi bu adam. Birde o görsün. Bir bebek vardı. Çocuk parmağını dahi oynamatamıyordu. Götürmedikleri doktor kalmadı. En son Burak bey hastalığını buldu. Vücudundaki bir vitamin eksikmiş. Yurt dışından özel ilaçlar getirip kullandılar ve şu an sağlıklı bir çocuk olarak hayatına devam ediyor.