Çok övülen bir leke çıkarıcı aldım the elite diye, bilmeden kaynar suya karışık oğlumun kıyafetlerini bastım. Daha önceden e bebeğin leke çıkarıcısını kullanıyordum aynı şekilde kaynar suya basıyordum bir problem yaşamamıştım. Fakat kaynar suya basılmaması gerekiyormuş ve oğlumun bir çok kıyafeti sarı boya oldu. Tekrar leke çıkarıcıya bastım ama büyük ihtimal çıkarmayacak 🤦🏼♀️ nasıl çıkarabilirim bir yolu var mı? Neredeyse yarı kıyafeti mahvoldu, yelekleri vs. Yardımcı olursanız çok sevinirim