Bebeğim kabiz oldu napcagimi sasirdim panik yaptim o agladikca ben üzüldüm yapamayinca çaresizlikten rotgen diyince hic aklima bile gelmedi radyasyon o stresle endiseyle sonrada vicdan azabi cekmeye basladim herkez neden çocuğa radyasyon vermelerine izin verdin diye solenip duruyolar ve haklilarda simdi kafayi yicem cokmu kötü bisi yaptım doktor kötü olsa cektirmezdi dusunmekden kafayi yemek uzereyim arkadaslar siz böle bi durumls karşılastinizmi yani bebeğinize rotgen cekildimi hic