Huma_kus34 emmesinfe sorun yok bide dilini biraz çıkarıyor ben de dedim heralde sorun olmaz yani basit bir işlem bile olsa açıkçası bir şey olmaz falan diye düşündüm ne bileyim o kadar canım sıkıldı ki kafaya çok taktım siz sorun mu gördünüz yoksa ilerisi için mi