İki aya yakındır kulağı ağrıyor hep dişinin çıkmasını bekledim distendir dedim dişler çıktı iki tane ama hâlâ ağrı devam etti Dr gösterdim hafif kızarıklık var dedi antibiyotik verdi kullanmak istemedim ama artık iştahını çok etkiledi kullandım fakat hâlâ devam ediyor tekrar götürdüm baktı biraz akıntı var dedi bir daha verdi ama ben kullanmak istemiyorum çünkü bağırsaklarını çok etkiliyor anne sütü falanda damlattim o günlük geçiyor etkarra ediyor başından geçen var mı acaba bir daha KBB he götürmeyi düşünüyorum sıra bulamadım olmadı özele goturecem ama başından geçen varsa tavsiye edebileceği birşey var mı merak ettim?