Tugg çok zor heryerimiz tutuluyor 4 yaşında. Yazları eşim onun odasında yatıyor .kızla ikimiz büyük yatakta yatiyoz .alerjik öksürüğü var o yüzden bazen ufak öksürük krizleri oluyor uykuda ben bırakmak istemiyorum.bide konuşması yaşıtlarına göre geride biraz bunla ilgili sorunlarımız var bende üzülsün gece korksun istemiyorum.ayri yatirdimmi ağlayıp geliyordu şuan bide bunla.ugrasmak istemiyorum üzülmesin morali iyi olsun