3 aylık ebeğimin bugün hipp mamayı 135 ml içip. Sma yı 90 zorla içtiğini fark ettim hipp combiotic bulunmadığı için sma yı almıştım bugün tekrar hippden açayım dedim mamayı zorla yediği için. Tadını mı sevmemiş olabilir acaba 😒 ne dersiniz tecrübeli anneler.
Hipp combiotic de erken acıkıyordu sma daha tok tutuyor oysaki