Bebeğimin özel bolgesinde sürekli sivilce tarzı şeyler çıkıyor ve o zaman doktor mantar demişti travazol vermişti onu kullandıkçada geçiyor bu aralar yine çıkıyor ve travazol sürünce geçiyor acaba kullanmak zararlı olur mu birde neden çıkar mantar bezinide değiştiriyorum ek gıdaya başladık onunla ilgili olabilir mi