Oglunasikbiranne08 Kızlar ıspanaklı börek yapacağım. Buzluğa atmak istiyorum ama pişirip mi atayım? Pişirmeden mi atayım? Sizce nasıl güzel olur ? Deneyenler yardımcı olabilir mi ?
mrsjale Oglunasikbiranne08 börek sosunuza 1 şişe soda 1 yumurta beyazı 1 bardaktan biraz az yağ koyun aralarına iyice sürüp sarın , pişirmeden buzluğa atın çıkarıp yumurta sarısını üzerine sürün pişirdiğinizde harika oluyo çıtır çıtır ve lezzetli
Umutaras13 Oglunasikbiranne08 pişirmeden atın bende yapıyorum çıkartıyorum hemen yumurtasını sürüyorum fırına veriyorum çok güzel oluyor
Oglunasikbiranne08 Songena19 peki nasıl yapaym cnm . İçine sosunu sürüp harcı koyup gül böreği yapacağım. Pisirecegim zaman da buzunu eritip öyle mi üzerine yumurtasını filan sürmem gerekir yoksa buzlu buzlu sürüp hemen fırına mı vereyim ?
Olimbonii Songena19 pisirmeden koyunca daha iyi oluyo pisince bana buzluk kokuyo gibime geliyor hep pişirmeden koyarim
acabahamilemiyim Oglunasikbiranne08 buzlu buzlu sürsen de biraz bekletsen de bir şey olmuyır istersen pişirip at değişen bir şey olmuyır önemli olan böreğin iç malzeme pişmiş olsun
Mmeelliikkeee Oglunasikbiranne08 buzunu eritmeden hemen fırına ,üzerine yumurta yoğurt yağ sürüyorum , ben hep bulundururum güzel oluyor. El açmasıda koyuyorum o pişince yağ gezidiriyorum.
Oglunasikbiranne08 acabahamilemiyim çok teşekkür ederim. Daha önce hiç buzluğa börek atmadım da ondan acemiyim biraz 😁 tadında bir değişiklik olmuyor ama demi
acabahamilemiyim Oglunasikbiranne08 hafif bir buzluk tadı oluyor tabi ama bir şey olmaz tavsiyem börek pişmeye koyarsanız çıkarıp pişir ince yeni yapmış gibi oluyor
dumeka Oglunasikbiranne08 buzluk böreği diye İnternette arayıp yufka sosunu o şekilde yapın daha bile lezzetli oluyor. Benim bi peynirli börek tarifim var onu bilerek bekletiyorum mesela buzlukta. Çıkınca da tam çözülmeden pişirince buzlu tat gelmiyor.
Oglunasikbiranne08 Pinar_kb mrsjale Umutaras13 Olimbonii Teşekkürler kızlar. Herkes pişirmeden at demiş. Bende dediğiniz gibi yapacağım. Sağolun 🌸
bebegim86 Oglunasikbiranne08 bebn pisirmeden atoyorum çıkarıp hafif cözülÿp yumurta surulebilecek duruma gelince pişiriyorum yeni sarmış gibi oluyor