Sevilayatlas Bugün 16 gün oldu ama hala göbeği düşmedi kızlar . 12 gün yoğun bakımda yatmıştı her gün yıkanıyordu. Kurumadı mı artık bilmiyorum ama böyle bir şey yaşayanlar var mı?
bsrncndn Sevilayatlas her bebekte farklı oluyor endişe etmeyin anne sütü vermeye devam edin 20. Güne kadar normal olduğunu söylemişti doktorum 20 günü aşarsa bir doktora görünmek faydalı olur
salakmisincemilee Sevilayatlas evetdoktor akinti kizariklik kotu koku olmaadigi surece bazen gec dusebilir demisti