Merhaba güzel anneler 6 ay 15 günlüğüz bebeğimin bugüne kadar sadece uyku problemi vardı onun haricinde uslu sevecen güleç oyuncaklarla çok güzel oynayan vakit geçiren bir bebekti. Fakat 1 haftadır aşırı derecede öfke problemi var. bir oyuncağı isteyince ağlama krizine giriyor. İstediği birşeyi yapmayınca resmen küfür gibi bağırıyor. Hiçbirşeyle mutlu olmuyor oyuncakalarını fırlatıyor. Birden bire çok agresif bir bebek haline geldi. Bunh yaşayan anneler var mı nedeni ne acaba hep böyle mi olacak? 1 haftadır kan kustum