45 günlük bebeğim öksürüyodu doktora götürdüm hava verilmesi gerektiğini söyledi evde ventolin Cortair veriyorum ama bugün hiç uyanmadı uyandiriyorum gözleri kayıp tekrardan uyuyo nefes alıp verisleri normal uykusunda arada agliyo gülüyor doktoruna yazdım fakat cvp vermedi çok tedirgin oldum bilgisi olan varmı neden böyle yaa oofff