Prenssannesi_ Kızlar 11 günlük bebeğimin göbeği çok şiş normalmidir acaba gazdan dolayı mı öyle anlamadım
Mnil Gazdan dolayı.Biz de endişe edip doktora götürmüştük,bakın bunlar hep gaz demişti.Bizim 3.aya doğru düzeldi
Mamaaaaa Geçen benimde dikkatimi çekti anormal şişmişti ertesi gün doktor kontrolü vardı normal dedi 🤷🏻♀️🤦🏻♀️ 24 günlüğüz