Hamileliğim boyunca hiç içmedim biraktım tamamen unuttum dedim ama eşim çok anlayişsiz kızlar. Paketi ortaya kpydu. Ve git gel derken hep uyardım lütfen içme bak bırakalı baya oldu. Sıgara içenler beni daha iyi anlar biri yaktığın da ister istemez o tadını bildiğiniz için hemen alıp içiyorsunuz. Alişmam bir taneden ne olacak die ama bi tane diye diye tekrar bağladım ama kendimi çok kötü hisediypeym içmiştim diyorum ama bırakamıyorum da nasıl olucak bilmiyorum kızımın sağlığını da düşünüyorum benim yüzümden bişi olursa die de çok korkuyorum. 😔var mi benim gibi olan.