29 gün önce doğum yaptım bebek emziriyorum dün koltuk altımda kitle olduğunu gördüm ağrı yoktu küçüktü bugün biraz daha büyümüş ve hafif ağrısı var doktora gideceğim ama bebekten biraz zaman alabilir size sorayım dedim acaba süt bezlerinden dolayı emzirdiğim için mi oldu aranızda böyle birşey yaşayan var mı???****