merhaba arkadaslar. ben 10,5 ay once dogum yaptim. hayatim boyunca ilk defa adet duzenim bozuldu. gecen ay da 2 gunluk kahverengi akinti oldu. doktora gittim, bu akintinin iliskiden 4 gun sonra geldigini soyleyince iliski sonrasi kanama olursa smear testi yaptiriyoruz, buyuk bi hastanede yaptir dedi. 26 ocakta randevum var ama cok geriliyorum tarih yaklastikca. dogum sirasinda alttan muayenelerim cok kotu gecmisti. bu testi yaptiran varsa bana bastan sona anlatabilir mi nasil bi surec oldugunu 🥺