babytwo Merhabalar bebeğim 6 aylık, düzeltilmiş 4.5 aylık/ cok sessiz, ses taklidi yok, agular vardı, onlarda azaldı.cok üzülüyorum sürekli konusuyorum kitap okuyorum. benzer durumu yaşayıp sonra açılan var mı başka neler yapabilirim
Dfnumay babytwo bazen gerileme oluyor bir reflüsü falan varmı bazen rahatsız olduklarında öyle oluyor siz yine konuşmaya şarkı söylemeye devam edin
Bsraak Dfnumay 4. Ay atağından sonra bebeklerde sessizleşme olabiliyomuş sizinkide erken doğduğu için anca 4. Ay atağını geçirmiştir ondan olmuş olabilir geri agulara ses çıkarmalara başlıyolar tekrardan