Çok kaşınıyor ama öyle böyle değil..artık kasimaktan göz kapaklarım açıyordu..kasimadan da duramiyordum.. batıyordu bir de.. gözümu zor açıyordum..bende de son 3-5 senedir olan birşey bu .güneşe sıcağa karşı gözlerimin verdiği tepki..gözde güneş alerjisiymis.. ne zaman çok sıcak olsun başlar..mecbur damla kullanirim