Tosbaaa yok ek gıdada kayısı armut diye gidiyorum kabizliga iyi gelen şeyler kullaniyorjm icine zeytinyagi koyuyorum su ekliyorum sulandırıyorum. Suya alıştırmaya çalışıyorum. Ek gidaya geçtiğimizden beri dışkısı sert baya ve cikarirken cok huysuzlaniyor ayni zamanda 4 aydir da zaten kendi kendine yapamiyor ilk doktora goturdum 3 kez ve normal dendi. Simdi 4 ay gecti randevular hep iptal edildi gidemedik 4 ay boyunca ne yapicsm bilemedim. Poposunu durterek ben yardimci oldum 4 ay be benim icinde bebek icinre zehir gibiydi o anlar resmen. Bugun artik son nokta oldu sinirimden agladim artik. Esimde ben halledicem yarin isten gelince ilk is bunu cozucem dedi. Insallah bugun çözülecek. Ysni sadece gidayla ilgili durum olmadugi icin beni ekstra zorladi bu kabiz durumuda. Muhtemelen bagirsak tembelligi var emin olamam tabi. Karnindan ultrason cekilmesi gerekiyormuş hemsire söyledi