Kızlar her bebek farklıdır ama kızım 8 aylik oldu babildanma falan hiç birsey yok 2 hafta öncesinde sadece oynarken sesler çıkarıyordu kendi kendine şimdi oda yok hastalandı falan ondan mı bilemiyorum bir tek ağlarken emme mamma diye bağırıyor bazen okadar çok gulectir aslinda ekran falanda yok göz temasida var ama sadece ağlıyor ayağa kalkmak ıstiyor sürekli erken mi kızlar benmi endiseleniyorum sessizce oynuyor öyle